PUMA přepisuje dějiny street stylu: H-Street obouvá i Sara Rikas

PUMA představuje model H-Street, odvážnou novinku jejíž DNA je silně spojeno s kořeny atletické tradice počátku 21. století. Značka tak opět sází na spojení klasiky s progresivním designem s ambicemi stát se trendem nejen letní sezóny. Novinka se dokonce objeví v novém videoklipu trendující zpěvačky Sary Rikas.

Model H-Street, inspirovaný archivní běžeckou obuví, navazuje na siluetu Harambee z konce 90. let – inovativní závodní botu navrženou pro nejlepší výkony. Její název vychází ze svahilského slova znamenajícího „táhnout za jeden provaz“ a symbolizuje týmového ducha, který se odráží také v sočasném pojetí modelu.

Nízkoprofilová silueta H-Street, synergie atletické tradice a inovativního přístupu značky PUMA, vyniká lehkým svrškem ze síťoviny s nostalgickými detaily odkazující k jejím sportovním kořenům. Výrazné stříbrné pruhy podtrhují vintage estetiku, zatímco ikonický branding PUMA a logo skákající kočky dominují jazyku siluety.

„Sportovní kořeny modelu PUMA H-Street skvěle zapadají do současného módního světa, který stále více holduje jednoduchým siluetám. Je to další ikonický kousek z našeho archivu, který ukazuje bohatou historii značky PUMA a má ambice stát se novým trendem,“ říká Christina Mirabelli, ředitelka marketingu sportovního stylu značky PUMA.

Boty H-Street v sobě nesou mladistvého ducha a svou estetikou reflektující trendy skvěle zapadají do soudobého street stylu. V červenci se dokonce objeví ve videoklipu trendující artistky Sary Rikas. Zpěvačka, kterou miluje genece Z, boty obuje v klipu populární písně Ups and Downs.

Model PUMA H-Street je už dostupný exkluzivně ve Footshopu a to ve třech barevných variantách: Black, Fizzy Green a Frosted Ivory.