Společnost Target oznámila spolupráci s firmou Hunter na limitované kolekci

Jarní lifestylová kolekce oslavuje rodiny, zábavu a outdoorové aktivity, s většinou produktů v ceně méně než 30 USD

Společnost Target Corporation (NYSE: TGT) dnes oznámila jarní spolupráci na limitované edici se společností Hunter, britskou značkou založenou v roce 1856, která je známá svými ikonickými originálními holínkami Wellington, ochrannými svrchními oděvy, taškami a doplňky. Tato kolekce obsahuje více než 300 položek. Zahrnuje oblečení a doplňky pro ženy, muže, dívky, chlapce a batolata, stejně jako výrobky pro domácí i venkovní účely - z nichž mnohé jsou pro společnost Hunter první, jako např. houpací sítě, slunečníky a chladicí boxy.

„Společnost Hunter je dlouho uznávána za svůj bezvadný estetický design, bohaté dědictví a hravého ducha a na základě našeho výzkumu je to značka, kterou naši hosté znají a milují. Takže spolupráce mezi našimi dvěma značkami měla velký smysl,"řekl Mark Tritton, výkonný viceprezident a hlavní obchodník ředitel společnosti Target. „Od samého začátku jsme se společností Hunter pracovali na vývoji dobře navržené a cenově dostupné kolekce, která je o zábavě, optimismu a dostupném dobrodružství pro celou rodinu. Pestrobarevné oděvy do každého počasí této výrobní řady jsou vyrobeny pro příjemné provozování outdoorových aktivit - déšť nebo sluce - při jakémkoli rozpočtu."

Kolekce Hunter for Target bude k dispozici v sobotu 14. dubna 2018 ve vybraných obchodech Target a v internetovém obchodě Target.com. Tato kolekce odráží inovativní povahu obou značek, sdílený pocit radosti a optimismu a závazek vytvářet zážitky. V ceně od 5 do 80 USD, kdy je většina produktů nabízena za cenu nižší než 30 dolarů, byla kolekce navržena tak, aby spojila rodiny a přátele, aby si společně užívali přírody. Také v rámci prvního projektového partnerství společnosti Target získávají držitelé karty REDcard v sobotu 7. dubna 2018 přednostní přístup k objednávání exkluzivních barev ve vybraných stylech v internetovém obchodě Target.com.

„Naše partnerství s firmou Target nám poskytuje jedinečnou a velkou příležitost sdílet příběh společnosti Hunter a angažovat se mezi velmi širokou veřejností v USA," řekl Alasdhair Willis, kreativní ředitel společnosti Hunter. „Sdílíme podobnou povahu a hodnoty značky, zejména naše zaměření na celou rodinu, ducha radosti, optimismu a každodenní dobrodružství. Toto partnerství je oslavou zmíněné podobnosti a našeho spojení s volným časem a venkovními aktivitami."

Pro oživení nabídky kolekce Target a Hunter a oslavu tohoto partnerství bude organizován festival, který bude zahrnovat aktivity zaměřené na rodinu a hudební vystoupení. Festival, který je plánován koncem března v okolí Los Angeles, bude otevřen veřejnosti a bude prvním místem, kde si hosté budou moci koupit produkty této kolekce. Společnost Target v příštích týdnech zveřejní další podrobnosti o festivalu a informace o vstupném.

Společnost Hunter (původně nazvaná North British Rubber Company), založená v roce 1856 americkým podnikatelem ve Skotsku, je progresivní značkou britského dědictví, která je proslulá svými ikonickými originálními holínkami Wellington. V roce 2013 se Alasdhair Willis stal kreativním ředitelem značky a započal novou éru společnosti Hunter. Od jmenování pana Willise se značka transformovala z výrobce jediného produktu, známého téměř výhradně svými originálními holínkami, a stala se podnikem s různorodou výrobou, která se zaměřuje na všechny druhy počasí v kategoriích konfekce, obuvi a doplňků. Výrobky této značky jsou oblíbené u festivalových návštěvníků a dnes je společnost Hunter na festivalových polích v Británii a na celém světě okamžitě rozpoznatelná.

Více informací o kolekci Hunter for Target naleznete na webových stránkách ABullseyeView.com. Hosté jsou zváni, aby se připojili ke konverzaci na sociálních médiích pomocí #HunterxTarget.

O společnosti Target

Společnost Target Corporation (NYSE: TGT) se sídlem v Minneapolis slouží zákazníkům ve 1 822 obchodech a na webových stránkách Target.com. Od roku 1946 dává společnost Target 5 % svého zisku komunitám, což dnes představuje miliony dolarů týdně. Další informace naleznete na webových stránkách Target.com/Pressroom. Chcete-li se podívat do zákulisí společnosti Target, navštivte stránku Target.com/abullseyeview nebo sledujte @TargetNews na Twitteru.

O společnosti Hunter

Hunter je značka britského dědictví proslulá svými ikonickými originálními holínkami. Společnost byla založena v roce 1856 ve Skotsku a má historii inovací a průkopnického designu. Značka na tomto dědictví staví již téměř 160 let, vytváří obuv a svrchní oděvy, které chrání před povětrnostními podmínkami a osvědčují se ve všech terénech. Společnost Hunter získala dvě Královské záruky udělené Jejím Veličenstvem královnou a Jeho královskou Výsostí vévodou z Edinburghu.

Zdroj: Courtney Foster, komunikace společnosti Target