Bistro NATOO – čerstvé, přírodní a trendy

Pestrá mozaika barev, chutí a vůní, pečlivě vybrané lokální suroviny, šťavnaté ovoce i křupavá zelenina, široká nabídka čerstvých jídel – přesně tím boduje NATOO u zákazníků po celém světě.

Nový originální koncept společnosti Lagardére Travel Retail je osvěžující inovací v segmentu rychlého občerstvení. Nyní se mohou o kvalitách konceptu, který vznikl jako reakce na aktuální trendy ve stravování, přesvědčit i čeští zákazníci. První dvě pobočky se nedávno otevřely na Letišti Václava Havla a Hlavním vlakovém nádraží v Praze.

Sortiment bister NATOO nabízí alternativu cestujícím, kteří hledají zdravé a kvalitní občerstvení. K filosofii značky patří také omezení produktů, které mají negativním dopady na životní prostředí, jako jsou například avokáda. Naopak používá co nejvíce lokálních surovin a produktů českých dodavatelů, všude, kde je to možné. Patří mezi ně FH Prager Cider, PROUD Pivovar, Lifefood, MIXIT, BIOPEKÁRNA Zemanka a další.

Zákazníci zde najdou stále oblíbenější bowls v mnoha variantách, které je možné připravit i na míru dle aktuální objednávky, lahodné wrapy, sendviče i saláty. Nabídku doplňují originální infuzované vody, domácí ledové čaje, džusy a smoothies, vhodné také pro veganskou a vegetariánskou stravu. Samozřejmostí je vynikající bio fairtrade káva Lavazza.

Na míru vytvořeným designem bistra NATOO na Hlavním nádraží se prolíná motiv přírody, ať již v podobě nápaditého řešení stropu a stěn, odkazujícího na strukturu dřeva nebo interiérového vybavení ze světlého dřeva, příjemného na pohled i na dotek. Zcela originálním prvkem je pak osvětlení. Stínítka na světelné závěsné systémy jsou vyrobené českou společností Plastenco design speciální technologií 3D tisku z recyklovaného plastu. Na jejich návrhu se podíleli také studenti architektury ČVUT.

Pro cestující, kteří spěchají, je určena nabídka v samoobslužné sekci bistra.

Produkty NATOO je tak mohou provázet doslova po celou jejich cestu, přesně v duchu hesla konceptu: „Healthy all the way“.