MODIVO v nové kampani oslavuje nejen sílu osobnosti, ale i hodnotu autenticity

Ve své nejnovější kampani se módní multibrand MODIVO zaměřuje na životy skutečných žen, které svou vnitřní i fyzickou silou inspirují ostatní k mimořádným výkonům i tomu, jak si užívat život plnými doušky. Hrdinky ze čtyř různých zemí s odlišnou historií i pohledem na svět se tak staly základními pilíři kampaně a v krátkých video spotech nás provádí svým pojetím autenticity.

Vystoupit ze své vlastní ulity a komfortní zóny je pro všechny velkou výzvou. Osobní zkušenosti, postoje, aktivity, záliby i hranice hrdinek ale ukazují, že právě to nám nejlépe umožňuje vyjádřit sebe samu. A to nejen prostřednictvím oblečení, které je důležitým prvkem nejen MODIVO kampaně, ale i našich každodenních životů. Outfity totiž ve správný čas mohou převzít roli vypravěčů našich vlastních příběhů a nálad. Výrazné a autentické modely tak doprovází hrdinky video spotů v každém okamžiku jejich dne, a přirozeně ta dotvářejí příběh o mimořádných postavách.

Řada dokumentů MODIVO

Kampaň je zaměřená na představení osobností, které si plní sny, jsou ambiciózní a do jisté míry se v nich zrcadlí i narativ každé konkrétní země. „Výběr jednotlivých tváří pro každou konkrétní zemi byl pro nás velmi zásadní. Každá ambasadorka by nám měla umožnit identifikovat se s danou zemí, jednoznačně ji rozpoznat a odlišit od těch ostatních. Stejně tak jako to mají ony samy v reálném životě,“ vysvětluje Ola Szol, marketingová a e-commerce ředitelka společnosti MODIVO, která je zodpovědná za koncept celé série fashion videí vzniklých v rámci nové kampaně. Autentičnost celé kampaně umocňuje i fakt, že videa byla natočena na tradiční 16mm filmovou pásku.

Jednotlivé video spoty představují profily silných a sebevědomých žen, z Polska, České republiky, Bulharska a Rumunska, které umě propojují různé světy a berou na sebe nejrůznější životní role.

Najděte svůj hlas

Českou republiku v této kampani reprezentuje Klára Pokorná, trenérka, lektorka jógy, cestovatelka a také nadšená fashionista. Se svým projektem YogagangFam inspiruje nejen ženy a dívky, aby byly tou nejlepší verzí samy sebe a snaží se jim dodat sebevědomí a ukázat, jak žít svůj život naplno. „Být průvodcem na životní cestě pro ostatní je pro mě stejně důležité jako naslouchat sama sobě a věnovat pozornost vlastnímu tělu i duši. Právě to mi umožňuje dělat na 100 % to, co nejvíc miluji,“ vysvětluje Klára a doplňuje, že jejím největším odhodláním je za každou cenu najít svoji vnitřní sílu. A nebát se ji použít a ukázat světu. „Moje odhodlání je jako štít superhrdiny. Můžu se tak spolehnout sama na sebe a jít si za svými sny,“ říká o sobě jedna z hrdinek nové MODIVO kampaně. Klářina message je tak jasná: Musíme se vzájemně podporovat, naslouchat svému vnitřnímu hlasu a uvědomit si, že každý z nás hraje důležitou roli v životě jiných lidí. Můžeme se tak obohacovat, ovlivňovat a inspirovat.

Vyjádřete sebe, ať jste kdekoli

Inspiraci hledá módní multibrand zejména v silných osobnostech. I proto je jeho posláním povzbuzovat lidi, aby se nebáli vyjadřovat své postoje skrze módní tvorbu. Díky té si tak mohou vytvářet i vlastní světy a realitu, ve které si sami nastavujeme hranice i pravidla hry. I proto se MODIVO pro aktuální kampaň spojilo se čtyřmi hrdinkami, ze kterých vyzařuje ženská síla, pozitivní energie, autentičnost
a vytrvalost.

Kampaň nese univerzální poselství založené především na emocích a opět dokazuje, že móda je neopomenutelným prvkem v našich každodenních životech.

modivo.cz

@modivo.cz

#MODIVOCZ