Worklife balance ve světě nových technologií. To je nová MODIVO kampaň Back to Office

V nejnovější kampani související s návratem do kanceláří a režimu si dalo MODIVO za úkol prozkoumat myšlenku zachování vlastní individuality ve pracovním prostředí. Postmoderní kampaň odkazující na dystopickou estetiku Yohji Yamamoto a techno-paranoidní televizní seriál „Odloučení” rozebírá koncept rovnováhy worklife balance v nové realitě. Pomocí symbolů MODIVO připomíná nadčasové hodnoty jako vášeň, životní rovnováha a honba za štěstím, a to bez ohledu na dobu a prostředí, které nás obklopuje. Kancelářské outfity se v kampani staly méně formální a minimalismus ve spojení s trendem quiet luxury získal nový význam.

Rozdělení

Je možné oddělit profesní a soukromý život? Je možné vydělit emoce a pocity od soustředění a rovnováhy? Rozdělení je výchozím bodem nové kampaně, která se věnuje návratu do prostředí, kde v dospělosti trávíme většinu svého času - do kanceláře nebo zkrátka místa výkonu práce. Estetika kampaně je ovlivněná seriálem „Odloučení“ a zkoumá novou verzi konceptu worklife balance ve světě nových technologií. Protože právě ty jsou všudypřítomné a v dnešním světě se zdá, že nikdy nespí. A nenechávají spát ani své majitele. Tvůrci kampaně se prostřednictvím fotografií a videa zasazeného do anti-utopického klimatu zamýšlí nad důsledky nových technologických řešení v kontextu budování vlastní identity a rovněž nad tím, zda a jak nás práce definuje. Je možné udržet si individualitu ve světě rigidních korporátních i společenských rámců?

Tvůrci chtějí kampaní vyzvat lidi ke společnému dialogu a otevřít diskusi o nadčasových hodnotách, které jsou nezávislé na směru, kterým se ubírá okolní svět. Chtějí otevřeně komunikovat o vlastnostech, které z nás dělají lidi. Bez ohledu na platný status quo, kodexy, pravidla nebo ideologie.

Individualismus ve světě opakování

Ve velmi komplikovaném prizmatu se multibrand MODIVO zamýšlí nad relativitou ideálního světa. Ten totiž není jen jeden, ale v závislosti na vizi svého tvůrce bude vypadat pro každého naprosto odlišně a jinak. Na kampaňových fotografiích realita odkazuje na touhu vytvořit dokonalého zaměstnance. Stejně jako v seriálu „Odloučení“ je to robot bez emocí a pocitů naprogramovaný tak, aby bez zbytečného rozptylování dosahoval těch nejlepších výsledků a úspěchů. V novém ekosystému bez oken, přírody a života je osvobozen od vlastního rozhodování, možnosti vytváření vlastní identity a pravidel. V mikroskopickém boxu navrženém bez sebemenší chyby, vypočítaném do posledního centimetru, je člověk zredukován na personifikaci vstupní karty nebo řádku v tabulce realizující cíle a předpoklady nadřazených jednotek.

Úzkost jako inspirace

Úzkost doprovázející hrdiny kampaně je pocit, který ohlašuje neznámo, ovlivňuje naše rozhodování a ovládá naše emoce. Pro svět módy to byla vždy velká inspirace. MODIVO tak interpretuje svou verzi svobody a smysl pro individualitu ve světě nových technologií. A pomocí monochromních outfitů s důrazem na tmavou barvu odkazuje poněkud hravým způsobem na estetiku Yohji Yamamoto nebo Ricka Owense.

Černé zrcadlo

Outfity postavené na hluboké černé barvě, jako v Matrixu, odpovídají na otázku: jsme skuteční nebo vytvoření počítačem? Nebo si možná vytváříme svůj vlastní styl na základě prostředí, které nás formuje? Kampaňové Back to Office looky odpovídají na trendy kombinující dva protiklady - jednoduchost a brutalismus. „Při vytváření outfitů, jsem se snažila zachovat strohost a odosobněnost, které jsou v seriálu Odloučení velmi viditelné,“ říká Marta Zaczyńska, stylistka kampaně a dodává: „Zároveň jsem do nich propašovala trochu barvy, která se objevuje v červených punčocháčích pod jednotným oblekem, nebo v podobě zelených roláků vykukujících zpod kabátů.” Při tvorbě outfitů byla inspirována nejsilnějším trendem poslední sezóny – quiet luxury, tedy současnou tváří nadčasového minimalismu. Právě v tomto trendu se nejlépe prolínají barvy jako nositelé symbolů a jejich významy. Černá vyzařuje eleganci, minimalismus a jednoduchost, námořnická modrá je spojená s bezpečím, šedá je znakem otevřenosti a béžová vzbuzuje důvěru.

Obleky, které jsou základem business estetiky, byly na fotografiích kampaně interpretovány zcela novým, do jisté míry nesrozumitelným způsobem. Nejenže odrážely styl svých uživatelů, ale také jemným a nonšalantním způsobem podtrhují jejich osobnost a potřeby skryté pod korporátními rouškami. Modelky a modelové prolamují přísný office dress code originálními střihy a drobnými detaily, které dotvářejí outfity a dávají jim nový význam.

Více inspirace najdete v internetovém obchodě modivo.cz, v prodejnách MODIVO a v aplikaci:

modivo.cz

@modivo.cz

#MODIVOCZ