Abyste byli trendy, musí mít vaše brýle zlaté spojovací prvky

Český prodejce Lentiamo předtavuje podzimní novinky ze sortimentu dioptrických brýlí. A nemusíte oči namáhat dlouho, abyste si u většiny modelů všimli spojujícího prvku - zlaté barvy.

Decentním množstvím zlaté rámuje Versace své logo na stranicích a upevnění sedel kolem nosu.

Cena: 3 019 Kč

Prada kombinuje kovové stranice ve zlaté barvě s módní želvovinou v zemitých barvách.

Cena: 4 899 Kč

Trendy geometrické obruby v bílém provedení podtrhla značka RayBan výrazným kovovým rámem zlaté barvy.

Cena: 3 299 Kč

Podobný design, tentokrát ale s černým akcentem a zakulaceným tvarem očnic, zvolili designéři značky Vogue.

Cena: 1 739 Kč

Zlatá tvoří zajímavý detail u jinak minimalistických plastových obrouček značky Ralph.

Cena: 1 709 Kč

Odstínu čerstvě spadaných listů se nebála značka Polaroid a oblékla do něj celý model od kovových stranic po plastové očnice.

Cena: 1 599 Kč

Lentiamo nabízí kvalitní dioptrické, sluneční a počítačové brýle už od více než 60 světových značek a nechybí mezi nimi ani přední designéři a módní domy jako Burberry, Prada, Dior, Tom Ford nebo Gucci, stejně tak jako dostupné značky Polaroid, Armani Exchange či Vogue. Najdete je na e-shopu Lentiamo i v kamenných optikách v Praze a v Brně za internetové ceny.