Pandora uvádí nový přívěsek pro změnu na podporu UNICEF

Pandora tento měsíc pokračuje ve své spolupráci s organizací UNICEF, jejímž cílem je pomoci více než 10 milionům dětí a mladých lidí, aby získali příležitosti ke vzdělání, k sebevyjádření a k práci, až dospějí.22 % mladých ve věku 15-24 let z celého světa, z nichž 68 % tvoří dívky a mladé ženy, nemá dodnes ani zaměstnání, ani vzdělání či zaškolení. Iniciativa Přívěsky pro změnu zahájená společností Pandora v roce 2019 podporuje práci UNICEF a zajišťuje, aby každé dítě nejen přežívalo, ale také prospívalo - jednou z klíčových oblastí je zlepšení dostupných příležitostí ke kvalitnímu vzdělávání včetně projektů využívajících přístup UPSHIFT podporující děti a mládež, aby se stali sebevědomými sociálními podnikateli.Místní projekty UNICEF spatřují výhodu přístupu UPSHIFT v praxi, například program „Dreamcatcher“ v Guatemale.

Tento program pomáhá okrajovým skupinám mladých lidí, včetně původních obyvatel a lidí z venkovských oblastí, vrátit se do školy a rozvíjet dovednosti, které potřebují ke splnění svých nadějí na lepší budoucnost. Studenti jsou podporováni ve středoškolském vzdělávání, které program poskytuje, a také v praktických stážích.“Pandora od roku 2019 hrdě podporuje snahy UNICEF v několika zemích po celém světě, zaměřené na posílení postavení mladých lidí nancováním jejich vzdělávání a rozvoje dovedností, aktivit zvyšujících povědomí o právech a rovnost žen a mužů,“ uvedla Marissa Saretsky, ředitelka pro udržitelnost ve společnosti Pandora.

„Program Dreamcatcher v Guatemale pomáhá otevřít dveře mladým chlapcům a dívkám a umožňuje těmto studentům absolvovat nezbytnou školní docházku druhého stupně základní školy.“Společnost Pandora upravila na podporu snů a nadějí dětí a mládeže stávající přívěsek Dreamcatcher (česky Lapač snů) přidáním modré barvy do jeho designu a vytvořila tak nový šperk limitované edice. Lapač snů je symbolický talisman původních indiánských obyvatel Ameriky a dalších domorodých komunit, podle nichž chrání před zlými sny a posílá nám pouze ty dobré.Příznivci značky Pandora budou moci uskutečnit velkou změnu, neboť z každého jejich nákupu tohoto přívěsku je 15 eur darováno organizaci UNICEF, aby mohla podporovat zranitelné děti a mládež, včetně těch z okrajových a původních komunit, a pomoci jim dosáhnout jejich plného potenciálu. Dary pomohou také nancovat nezbytné potřeby, například učebnice pro výuku této příští generace.

Zapojte se a podpořte:#PandoraforUNICEF #CharmsforChange